archervarius: (козак)
[personal profile] archervarius

У попередній серії: туристичний сайт Visitkiev.ua - гарна спроба, але неохайно зроблена.

КМДА запустило сайт про Київ для туристів http://kyivcity.travel. Реліз АІНа каже, що контент дає управління туризму міської адміністрації, а власне сайт писала дніпропетровська студія Agilie.
Мапа сайту, зробленого на bootstrap, доволі типова: цікавинки для туристів, загальна інформація про місто, трохи інфи для бізнесменів. Але зроблено все це вкрай уєбанськи.

2014-10-18 13-43-49 Київський туристичний портал – Yandex
Яким має бути сайт для місто про туристів? Судячи з потреб юзерів, це має бути розширена зручна версія Travel.Wiki. Де жити, що їсти, куди піти (цікавинки, маршрути) на чому їздити, безпека, традиції.

1. Де жити і що їсти. Фішка сайту - бронювання готелів, велика форма API німецького Фератела прямо на морді. Покриття доволі сумнівне, чому Ферател, а не Букінг чи простигосподи Островок?
Окремо вигружена база закладів мінімальна (наприклад, всього 6 хостелів). Цікаво, що в одному розділів таки підключили карту з базою, але вона не робоча по кліку. Цікаво, до дніпропетровських сайторобів не дійшла теза "не працює - не показуй"? Чи то чиновники з КМДА вирішили вивалити альфу в продакшн?
Їжа - те ж саме, закладів по суті нема. 6 точок фастфуду. Навіщо це робити, якщо можна взяти АРІ нормального геосервісу?

2. Куди піти? Пропонується аж 1 (один!) маршрут по місту. Зате довгий, за 1 день його пройти неможливо. Зроблений на карті, це гуд. Але він не продуманий, початкова і кінцева точка відносно важкі щодо добирання (туди треба додатково їхати/іти від метро). На маршруті взагалі не позначені POI. Туристичні точки на маршруті - без описів, тільки назви, взагалі не зрозуміло, чому треба туди іти. Не продумані переходи між точками (наприклад, незрозуміло, як треба іти від Лаври до Липської. Якщо на транспорті - то на якому і куди? Якщо пішки - то чому не через парки).

В релізі розповідається, що "Интересный Киев" робить для сайта маршрути. Хотілося б вірити, але поки що ні.

Опис місць - дика суміш наївного СЕО і простої безграмотності.

3. Загальна інформація про місто. Людину, яка це написала, треба люструвать томом Мільчина по пустій голові.
Маршрутне таксі «Маршрутка» - це дуже популярний вид транспорту в Києві. По суті це мікроавтобуси які завдяки своїм компактним розмірам, особливим навичкам водіїв та частого курсування досить швидко довезуть Вас в будь-яку частину міста. Через відповідний кольір мікроавтобусів, серед англомовних гостей Києва, цей вид транспорту відомий як «Yellow Marshrutka».
Піздєц. Ту борщага ін єллов маршруткааа, єллов маршруткааа, єллов маршруткааа. У абзаці вагон банальних орфографічних помилок, і нуль корисної інформації (вартість проїзду, збір грошей на вході, графік курсування тощо).
Зате немає жодної згадки про таксі, з його своєрідною київською системою. Це ази, всі путівники розповідають про особливості таксі в містах - крім цього сайту-кадавра.
4. Оформлення.
2014-10-18 14-11-03 Громадський транспорт (Київ, Україна) – Yandex

Дизайн: уйобіщний. Дикий примітив блогового типу, так робили сайти році у 2006. Особливо лякають шрифти у підвалі. Одночасно дві аджаксові крутилки на морді. Стильовий різнобій. Таке відчуття, що дизайном не займалися взагалі. Юзабіліті відсутнє як клас.

Сумарно: видається, що це лайно, зляпане стажером якоїсь підвальної контори за 10 хвилин. Якщо воно зроблено не з кишені киян - то і фіг з ним, здохне з часом. Якщо за це заплатили хоч 1 гривню - краще б сємок купили.